środa, 9 października 2013

Pokój Mikołajka

Dziś kilka migawek z pokoju Mikołajka. Bardzo podobają mi się pokoje dla dzieci w stylu marynistycznym, dlatego chciałabym żeby Mikusia pokoik taki był. Zwłaszcza, że główny lokator bardzo lubi wodę. Jak na razie to oprócz mebli i jego zabawek właściwie nie ma tam dekoracji, ale przecież nie da się zrobić i kupić wszystkiego na raz :) Wybraliśmy mu "normalne" meble a nie takie dla dzieci, bo tamte oprócz urody i wygórowanej ceny miały zdecydowanie za mało miejsca na przechowywanie. Zwłaszcza, że przewiduję drugiego lokatora w przyszłości ;)
Przydałyby się jakieś ciekawe naklejki na ścianę, ale na razie jeszcze właściwych nie znalazłam :)

Taki efekt chciałabym osiągnąć w całym pokoju. Kotwica ma wisieć, ale już kilka razy zmieniła mi się koncepcja gdzie, więc na razie stoi, bo tak to ściany wyglądałyby jak dobrej jakości serek ;)
















Sporo rzeczy trzeba jeszcze kupić. I widać, że miejscami są pustki, ale nie jest źle :)
Za jakiś czas Mikuś zmieni łóżeczko na takie bardziej "dorosłe", pojawią się też półeczki nad łóżkiem i wreszcie będzie miejsce na girlandę, którą uszyła mu Ewcia. Pomysłów mam sporo, ale nie da się wszystkiego kupić i zrobić w ciągu jednego tygodnia :)
Przynajmniej będzie o czym posty pisać ;)


Przypominam o trwającym candy :)




Mam nadzieję, że i u Was tak pięknie świeci słoneczko.
Cieszmy się z niego póki jest :)

Buziaki!
Monika

26 komentarzy:

  1. pokoik superaśny;) bardzo podoba mi się ten morski motyw;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny ten pokój!!!Ja również uwielbiam ten styl,u mnie w sklepie znajdziesz dodatki w stylu żeglarskim,morskim,może coś Cię zainspiruje:)Jeśli chciałabyś i przydałyby Ci się to moja koleżanka ma taki sezonowy punkt sprzedaży pamiątek w Gdyni,między innymi z marynistycznymi dodatkami i zawsze po sezonie sprzedaje drobiazgi i widziałam u niej za parę złoty sieci,Takie imitacje ale fajnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny pokój,tez mie sie taki podoba:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokoik już jest bardzo ładny, wiadomo wszystkiego nie da się odrazu mieć, zobaczysz będzie pięknie. Białe meble to jest to, prezentują się świetnie. No widzisz nie pomyślałam o morskim klimacie bo mogłam coś poszukać do paczuszki trudno następnym razem pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przypomina mi się pokój mojego syna-taki sam kolor ścian i niebieskie makarony w oknie:-) Nie muszę chyba dodawać, że mi się podoba? Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  6. ladnie wyszlo, duzo miejsca do zabawy i biale lekkie mebelki:O) wszystko 10/10
    :***
    a.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też jestem przed remontem pokoju dla synka i motywy marynarskie dla takiego kawalera bardzo pasują . Pozdrawiam http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pokój jest bardzo ładny i będzie się zmieniał wraz z jego właścicielem. Nie masz się co martwić o puste miejsca, wypełnią się szybciej niż myślisz :))) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekny pokoik w morskim stylu, bardzo mi się podoba taka dawka kolorystyczna :)
    Super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pokoik bajeczny ,bardzo mi sie podoba ,pozdrowienia gorące dla Ciebie i synka,Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pokoik prezentuje się bardzo ładnie, a nie ma się co spieszyć, wiadomo, że wszystkiego naraz nie da się zrobić, czasami lepiej poczekać by było tak jak się wymarzyło :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo przyjemny pokoik! Fajne kolorki dodające energii i mebelki śliczne. A dodatkami się nie przejmuj, malymi kroczkami do przodu:)))
    Buziaki ślę!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapowiada się przytulny pokoik. Dodatki z czasem kupisz. Świetne poduchy na skrzyni :)
    Pozdrawiam-D.

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystko powoli ,a pokoik zapowiada się super!

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę kolejny marynarzyk rośnie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Te motywy marynistyczne idealnie pasuja do pokoju chlopca. Bardzo mi sie podoba . Tutaj u nas takze jest bardzo popularny motyw pokoi dzieciecych . Bravo !!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dekoracje w pięknym stylu:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny pokoik dla chłopca :) Ja dla swojego syna też urządzam w bieli i błękicie z odrobiną czerwieni, tylko nie w marynistycznym stylu. Jak skończę, to fotki wrzucę na bloga :)
    Pozdrowienia!
    PS. Tak czytam kolejne archiwalne posty i coraz bardziej czuję się wciągnięta :)

    OdpowiedzUsuń
  19. A jaki genialny widok z okna... matko takie urocze mieszkanie i jeszcze w takim miejscu;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam,
    przeczytałam bloga od początku nic nie komentując, ale przy tym poście muszę:))
    Pokoik śliczny, sama mam synka więc i u nas pokoik błękitny. Ale jedna uwaga: przy dziecku nie wieszaj firanek typu makaron, koleżanki córeczka niemal się nimi udusiła- okręciła wokół szyi i zaczęła biec- dobrze się skończyło tylko dlatego że nie była sama w pokoju, choć ślady na szyi goiły się długo:((
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On nigdy tam sam nie chodzi, a cały dzień spędza w naszym pokoju ze mną - tam tylko śpi, a makarony po prostu miałam i zawiesiłam żeby okno nie było puste, bo nadal nie mamy rolet :)

      Usuń
  21. W takim właśnie stylu widziałam pokój córki znajomych. Bardzo mi się podoba i myślę, że wybrałabym podobną aranżację. Sprawa jest dużo bardziej ułatwiona gdy możemy skorzystać z pomocy projektanta online https://projektowanie-wnetrz-online.pl/aranzacje/pokoj-dzieciecy . Rozwiązania są praktyczne i przyciągną uwagę nie jednego dziecka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i poświęcony czas. Zapraszam do dalszego obserwowania moich zmagań z wymarzonym M :)