piątek, 13 grudnia 2013

Świąteczne szyjątka

Z racji koloru ścian tegoroczne święta obfitować będą w fiolet, ale już wiem, że za rok czerwień :)
Z braku czasu na własnoręczne szycie zamówiłam podusie i ozdoby choinkowe u Ewy z bloga Ewuś czyli blog o wszystkim . Paczuszkę postanowiłam odebrać sama, dzięki temu poznałam Ewcie i jej cudne dzieciaki :) Oprócz zamówionych szyjątek dostałam masę prezentów, za które bardzo dziękuję, bo pasują do naszego m idealnie :)

Podusie są dwustronne - z jednej krateczka a z drugiej fiolet w odcieniu śliwki :)
Cierpliwie czekają na swoje miejsce na kanapie...




Ozdoby choinkowe w wersji nietłukliwej :) Bardzo istotny szczegół zwłaszcza, że Mikuś mi stłukł kubek Cath Kidston :( 




A to już nasze prezenty od Ewci...

Niebieska lampa dla Mikusia






 Serducha ozdobiły okienka w kuchni






Woreczek z suszoną lawendą - zapach obłędny :)




Wianuszek :)




Cudne drobiazgi




 I kokardki, które już wiszą w kuchni na gałązce :)




Ewa to dziewczyna o złotym serduchu - co widać po ilości prezentów :) Coś w tych Ewkach jest. Obie, które znam to czarodziejki jeśli chodzi o szycie i obie są aniołami :)
Buziaki dla Was obu ;*

A w drogerii na R kupiłam dwa ceramiczne reniferki za 4 zł z groszem za sztukę - warto było, bo ślicznie się prezentują u Mikusia w pokoju...




Zamawiam słońce lub chociaż mniejszą ilość chmur, bo ten flesz odbijający się w oknach doprowadza mnie do szału ;)

Miłego weekendu!
Buziaki!
Monika

26 komentarzy:

  1. ojej ile cudnych szyciowych projektów u Ciebie:)
    bardzo mi się podoba:) dobrego dnia i całego weekendu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To zasługa zdolnej Ewci, bo moje to tylko pomysły :) Buziaki Aniu!

      Usuń
  2. Przepięknie u Ciebie jest , tak świątecznie ;;; pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  3. "Ozdoby choinkowe w wersji nietłukliwej :) " Uśmiałam się, ale pomysł rzeczywiście fajny, a wykonanie piękne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też przyznam Ci rację,że Ewa to osoba o cudownym sercu coś wiem o tych pięknych prezentach od niej, szyjątka pewnie będą się ślicznie prezentować na choince, u nas dziś akcja ubieranie choinki :), szkoda że śniegu brak:(
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie słodkie te szyjątka :) Piekne, wczoraj kupiłam taką szyjątkową gwiazdkę.
    A Pokój Mikosia szalenie mi sie podoba, cuda tam robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prezenty, ślicznie ozdobią Wasze cztery kąty na święta :) A reniferki rewelka! Muszę sie wybrać do R ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nogą powiadasz, że zgarniasz zabawki, to równo tą nogą kochana zmiatasz bo na półeczkach poukładane, widać nogi mam krzywe bo mi to zmiatanie nie wychodzi ;))) U mnie to orkan Ksawery przez mieszkanie przeszedł ostatnio :) Zawieszki śliczne i poducha pasuje idealnie do wystroju

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mówię Ci, że zamiatam nogą podłogę z zabawek a na półkach szybko poprawiam i pstryk :) A paczusia doszła?

      Usuń
  8. idealne dodatki! :D

    zapraszam na "dwudaniowy" post! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moniś pięknie u Ciebie super że wszystko sie podoba u mnie tez by sie przydały ozdoby choinkowe nietukliwe ale nie wiem czy zdąrze zrobić :))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj Monika trzeba ci przyznać, że umiesz dowartościować człowieka:)))
    Dekoracje śliczne i twoje zdobyczne ze sklepu urocze...ech śliczne Święta zapowiadają się w Waszym nowym mieszkanku:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tylko napisałam prawdę i to co myślę :) Chciałabym żeby było pięknie może się uda :) Buziaki Ewuniu!

      Usuń
  11. Och jak mi się u Ciebie podoba...Uważam, że to najfajniejsze z blogowych mieszkań. Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rany bardzo dziękuję za takie uznanie :) Myślę, że są dużo piękniejsze niż moje :)

      Usuń
  12. ja także tak uważam jest u Ciebie tak przytulnie jasno uwielbiam takie klimaty, po prostu ślicznie:) pozdrawiam aha śliczne prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obrosnę w piórka jak nic :) Dziękuję bardzo! Buziaki :)

      Usuń
  13. pomysłowo, fajowo, bombowo!.pa

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję kochana za odwiedzinki, bo właśnie nim mogłam tu do Ciebie trafić;) Pięknie bardzo u Ciebie, bardzo przytulnie. I śliczne prezenciki. Ściskam kochana

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne te nowe bombki na choinkę! Szkoda tego kubka co Mikuś stłukł :(
    A ty farciaro chyba masz jakiś tajny system:) wszystkie candy wygrywasz! :) W totka spróbuj zagrać z takim szczęściem to co losowanie to 6 będziesz miała! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne te serducha :):):) świetnie pasują do Twojego m :) mam nadzieję, że moje świąteczne ozdóbki też się u Ciebie odnajdą, bo wygrałaś u mnie candy kochana :):):) gratuluję i czekam na adres :):):)
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale macie juz pieknei i swiatecznie w domku. Wszystko dopracowane do granic mozliwosci. Pozdrawiamy cieplutko i zapraszamu do nas na candy swiateczne http://peacock111.blogspot.co.uk/2013/11/zimowe-candy.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i poświęcony czas. Zapraszam do dalszego obserwowania moich zmagań z wymarzonym M :)