piątek, 24 stycznia 2014

Walentynkowe Candy!

Zgodnie z zapowiedzią ogłaszam nowe candy :) Dla "pokrzywdzonych" przez maszynę losującą mam serduchowy zestaw różnych przydasiów ;) Może komuś się spodobają i sprawią mu choć odrobinkę radości :)

Nowego właściciela szukają:
- dwa kubeczki
- drewniane serducho
- lniany woreczek na pieczywo lub inne drobiazgi
A wyglądają sobie tak...











 Aby wziąć udział w Candy należy:
1. Zostawić komentarz pod postem
2. Umieścić poniższy banerek z aktywnym linkiem na swoim blogu
3. Zostać obserwatorem bloga
4. Anonimki proszę o podpisanie się i pozostawienie maila




Zapisy trwają do 7 lutego do godziny 24.


Serdecznie zapraszam!
Buziaki!
Monika

99 komentarzy:

  1. Witam serdecznie! Jestem pierwsza. Cukieraski przesłodkie, szczególnie ten worek :) Tak po cichu podglądam Twój kąt, bo tez urządzam dom. Pozdrawim Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej jestem pierwsza... i choć pewnie kolejny raz mi się nie uda to zapisuję się na te miłosne cudeńka:) szczęścia to ja nie mam wcale a wcale.. pozdrawiam ciepło!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A już myślałam, że będę pierwsza. Ale przynajmniej na początku kolejki się ustawiam. Bardzo ładne to serducho. Reszta cukierków zresztą też. Chciałabym mieć takie w swoim mieszkaniu. Może się tym razem uda. Banerek na moim blogu. Obserwuję jako Katrin. Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja myślałam, że to ja będę pierwsza;D Jeszce raz spróbuje szczęścia, bo serducha śliczne, zwłaszcza woreczek, jakoś tak mam słabość do lnu:)
    pozdrawiam
    Iwona
    iwonka.kb20@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. O jakie śliczniutkie kubaski - chcę je mieć więc się grzeczniutko ustawiam do kolejki . Może tym razem się uda :-).
    Obserwatorem już jestem jakiś czas, zaglądam zawsze jak pojawi się cos nowego. Banerek już lecę powiesić u siebie . Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ustawiam się, może w tym candy szczęście mi dopisze.
    Banerek na pasjegosienki.blogspot.com

    pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  7. jak nie jak tak :)))
    staję i ja !
    pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  8. A myślałam że będę pierwsza hihi

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też bym chciała :) Cukiereczki cudowne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj... ja też bym chciała... :)
    Pozdrawiam Annn
    anna.g.lelito@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prezenty - oczywiście spróbuję szczęścia :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam :) Ja również dopisuję się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapisuję się na początku,żeby się nie zniechęcić tymi tłumami ,które zawsze są u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zobaczymy kogo lubi święty Walenty:-)))))? Mam nr 14, więc może?

    OdpowiedzUsuń
  15. Kubeczki sa przeurocze, dlatego z miłą chęcią zapisuję się na Twoje candy i zapraszam na moje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ledwo ogłosiłaś Candy, a już spora kolejka się ustawiła, więc nie może i mnie w niej zabraknąć. Może tym razem szczęście się do mnie uśmiechnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja bym z chęcią ten woreczek przygarnęła;o)nina-c@wp.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie przygarnę całą gromadkę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Staje w kolejce może tym razem będę miała szczęścia troszczkę -jedna z "pokrzywdzonych"

    Marzena
    marzenacegielka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Te kubeczki są zachwycające! Zgłaszam się do zabawy obowiązkowo! :)
    http://justmycraft.blogspot.com.es/
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  21. piękny zestaw chętnie stanę w kolejce anka8022@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Chętnie wezmę udział w zabawie , może tym razem misie uda coś wygrać

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne!
    banerek na moim blogu: http://keepfitandbebeauty.blogspot.com/
    obserwuje jako:aleksandra2304
    aleksandraa2304@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też się zapisuję w kolejke,pozdrawiam Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  25. może tym razem... banerek na: jej-art-terapia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Moniś ja wiem ze wygrałam u Ciebie ostatnie candy, ale no...cuda przygotowałaś...to ja sobie tak w kąciku przycupnę, tak żeby mnie Beata nie widziała ok? Nie wyrzucisz mnie? :)))

    OdpowiedzUsuń
  27. chętnie się zapisuje
    anioleq-ss@wp.pl
    obserwuje jako: anioleq-ss

    OdpowiedzUsuń
  28. biorę udział
    karolina1990r@o2.pl
    Obserwuję jako Karolina Furgacz

    OdpowiedzUsuń
  29. i ja ustawiam sie w kolejce :) moze tym razem bede miala wiecej szczescia :) pozdrawiam serdecznie
    Agnieszka H, mala_majeczka@o2.pl, obserwuje jako Agnieszka Hoppe :)

    OdpowiedzUsuń
  30. dopiero ogłosiłas candy a tu już taki ogonek, ale zapisuję się
    http://zkubkiemkawy13.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ustawiam się w kolejce, może tym razem dopisze mi szczęście, zapraszam do mnie na małe rozdanie, pozdrawiam, baner na kamilar.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. I ja i ja i ja i ja i jaaaaa! Ja też chcę się pobawić :) Obserwuję od dawna, a cukierasy są przecudne!
    pozdrawiam
    Ania z bloga szezlaczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. I znów taka duża kolejka, ale jak ma być jak takie cudeńka do wygrania, rozpieszczasz nas :)
    Pewnie i tak nie wygram, ale staję w kolejce:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja też jestem chętna. Obserwuję, zaglądam, podziwiam...
    Staję do kolejki, kciuki zaciskam i czekam.
    Pozdrawiam cieplutko.Iwona
    http://nawrosia-pogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Kolejne cacuszka do wygrania. Moze teraz dopisze mi szczescie. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  36. Dołączam do zabawy:)
    Obserwuje od pewnego czasu:)
    Banerek na http://joanna-kwiecistybalkon.blogspot.com/
    Pozdrawiam życząc duuużo słońca!

    OdpowiedzUsuń
  37. Ustawiam się grzecznie :) Może tym razem...
    Aneta. an.plon@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  38. piękne cudasie masz do rozdania. Z przyjemnością spróbuję czy i do mnie uśmiechnie się szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ustawiam sie w kolejce,pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja też w kolejkę! P.S. ja też kocham biel i lawendę... Podoba mi się Twój blog.
    iwonanedzi@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale słodkie cukierasy!:) Bardzo chętnie wezmę udział w candy :) Licząc na troszkę szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  42. no jakże mogłabym się nie zapisać:)
    piękne nagrody!

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja też chętnie przygarnę cukieraski od Ciebie :) Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  44. Byłby super walentynkowy prezent. Zgłaszam się. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękne te kubeczki,zapisuję się,w dzień losowania moja córcia ma urodzinki-może bedę mieć szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  46. Chętnie przygarnę taki zestaw na walentynki :)

    OdpowiedzUsuń
  47. To oczywiście staje w kolejce, może kiedyś się uda:) Ila z Mazowsza

    OdpowiedzUsuń
  48. Beatka widziała:)))Monika,szalejesz!!!Jdno cudne candy(moje_kolejne piękne(Ewy)a teraz aż mi oczy z orbit wyszły.Nie wierzę,że mi się uda,bo to byłby cud,dwa razy u Ciebie takie cuda wygrać,ale mimo to staję w kolejce!!!W myśl zasady głupi ma zawsze szczęście:)))Liczę na wygraną!!!!No,chyba że mi ta blondi sprzętnie te cuda:)))Co niestety przy jej cholernym szczęściu jest możliwe:))))Ale co tram,lubię dziewczynę i nie umiem się nie cieszyć z jej wygranej:)))Ona tak się cieszyła z Twojego candy!!!Szkoda,że nie słyszałaś!!!

    OdpowiedzUsuń
  49. Oj, tak szkoda, że mi się nie poszczęściło... Może tym razem się uda?
    Tak swoją drogą - mamy bardzo podobny gust, jeżeli chodzi o wystrój wnętrz. Podpatruję u Ciebie trochę inspiracji do mojego remontowanego mieszkania. Już wiem, jak będzie wyglądał przedpokój. :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Może tym razem szczęście mi dopisze... Zapisuję się i ja:)
    Karola - aries1804@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. U Ciebie jak zawsze piękne prezenty. Zapisuję się oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  52. biorę udział:)
    Kinga C.
    kingacegielka@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. zgłaszam się :)
    Katarzyna
    gogunia3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Ustawiam się w kolejce, piękne kubeczki, uwielbiam je więc byłabym przeszczęsliwa. Zapraszam serdecznie na mojego bloga. Banerek na pasku bocznym!:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  55. I ja się zapisuję,może tym razem mi się poszczęści:))

    OdpowiedzUsuń
  56. cudne prezenty - woreczek przesłodki do przechowywania różnych różności, kawa w takich kubeczkach, pita z bliską sercu osobą smakowałaby szczególnie, a serducho skradło moje serducho i tyle. Banera niestety nie zamieszczę, bo choć bloga założyłam, to jednak zabrakło mi inwencji żeby go prowadzić. ciepłe pozdrowienia
    Bogda
    bogda2901@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Tobie życzę wiele powodów do radości, a ponad wszystko miłości. Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
  58. i ja i ja i ja!
    banerek www.cookplease.blogspot.com
    oserwacja Ola Faks
    buziole!

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja też sie zapisuje,kubeczki są urocze.

    OdpowiedzUsuń
  60. Witaj,ostatnio mi sie nie udalo wiec moze teraz:)Zapisuje sie z przyjemnoscia i pozdrawiam serdecznie.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. Ustawiam sie w kolejce
    http://majowa-mama.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Świetne candy, z przyjemnością dopisałam się do obserwujących (Ma.kesz), jak widzę jestem "czterechsetnym"? obserwatorem HA! Niecierpliwie czekam na losowanie i pozdrawiam:)
    http://gosiago-scrapki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Powodzenia wszystkim:) Ja z racji pecha nie biorę udziału:)

    OdpowiedzUsuń
  64. Super prezenciki na candy. Biorę udział ! :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Piękne słodkości :) z chęcią się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Ustawiam się w kolejce, kolejka dość długa, ale trzeba mieć nadzieję, że los się uśmiechnie:)
    BLOG-SeeHome made with passion

    OdpowiedzUsuń
  67. U Ciebie jak zwykle piękne upominki :)
    Staję w kolejce i zaraz zamieszczam link u siebie :)
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  68. śliczne ostatnio nie miałam szczęścia może teraz się uda : pozdrawiam banerek u mnie http://jagatakrr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Z wielką chęcią ustawiam się w kolejce :))

    OdpowiedzUsuń
  70. Poproszę i mnie wziąć pod uwagę :-)

    Przy okazji serdecznie pozdrawiam :-))

    OdpowiedzUsuń
  71. Śliczniutkie, i ja się zapisuję Anja - staralawka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Nie wiem czy mój poprzedni komentarz został zapisany, ale nie widzę. Napiszę ponownie. Piękne serduszkowe pudełeczko :) i śliczne kubeczki. Obserwuję od dłuższego czasu :) Zapisuję się. Może szczęście sie do mnie uśmiechnie :) http://atelierbymary.blogspot.com/ Pozdrawiam. Mary

    OdpowiedzUsuń
  73. Zgłaszam się!
    Baner: http://osobliwe.blogspot.com/
    Obserwuję: vesp007er (vesper lizbark)

    OdpowiedzUsuń
  74. Bezblogowa Ania ustawia się grzecznie w kolejce po słodkości ;) duszka83@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  75. Nie ma innej opcji - zgłaszam się. :)
    Banerek tutaj: http://alternative-diy.blogspot.com
    A obserwuję jako Marta W. (:

    OdpowiedzUsuń
  76. piekności... zgłaszam się ankaflorianka@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. Jestem tu po raz pierwszy i jest tu pięknie,dlatego zostaję i obserwuję ;)
    Przy okazji dołączam do zabawy, bo nagrody są naprawdę piękne.

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie:
    http://fantazje-kwiatowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Wszystko cudne, ustawiam się zatem z wielka nadzieją w kolejce i trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  79. Pięknie tutaj więc zostaję na dłużej i obserwuję...staję również w kolejce po te śliczności walentynkowe....banerek u mnie na blogu...

    http://katerina-cala-ja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. piękne drewniane serducho- ustawiam się w kolejce pozdrawiam melodyjka8@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  81. I ja ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  82. ja też się ustawię...http://haniahandmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. warto czekać na łut szczęścia, zapraszam na moje candy

    OdpowiedzUsuń
  84. kuszące prezenty - ja tez się zapisuję https://plus.google.com/u/0/102358847123427507582/posts?partnerid=gplp0

    OdpowiedzUsuń
  85. Cudne rzeczy chcesz nam podarować :).

    Z wielką chęcią i nadzieją na wygraną, zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  86. Oj widzę,że kolejka po te cudeńka baaardzo długa, ale i ja spróbuję.
    PS Jestem pierwszy raz u Ciebie więc pozwól że się trochę tu "rozgoszczę" i pozostanę na dłużej, bo pięknie tutaj...
    Pozdrawiam, Aga
    a.drozynska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  87. Zgłaszam się i ja:)
    banerek: isthemagichereforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. Zapisuję się na te cudowności i zapraszam na moją rozdawajkę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  89. Przedłużam kolejkę licząc na kilka łutów szczęścia w losowaniu. Banerek tutaj: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  90. super tu u ciebie , zgłaszam się i umieszczam banerek tutaj
    http://www.houseloves.com/giveaways/
    pozdrawiam
    Karolina z H O U S E L O V E S

    OdpowiedzUsuń
  91. Oj może tym razem będe miała szczęście i stanę się bogatsza o takie cudowne rzeczy. Pozdrawiam i zapraszam na moją rozdawajkę:)

    OdpowiedzUsuń
  92. Uwielbiam Twój blog ... jest dla mne bardzo motywujący i inspirujący , a jeszcze to wspaniałe Candy ... zapoluje , a co :) może sie uda ... miło by było wypic kawę z mężem z takich cudnych kubasonków :). Banerek już wstawiam u siebie

    OdpowiedzUsuń
  93. Bardzo chętnie przygarnę serduszkowe prezenty...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  94. ZGŁASZAM SIĘ
    11lip85@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  95. Ustawiam się i ja w tej długiej już kolejce. :)
    Obserwuje jako: nika88
    Baner umieściłam na swoim blogu: http://one-more-dress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  96. ja też nieśmiało się zgłaszam, może tym razem mnie ktoś wylosuje... Paulina. pinowate@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  97. to ja też stoję w kolejce..

    Pozdrawiam
    teska.d@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i poświęcony czas. Zapraszam do dalszego obserwowania moich zmagań z wymarzonym M :)