piątek, 29 listopada 2013

Przepiśnik

Kochane muszę, bo się uduszę :) Grześ właśnie wrócił z pracy - raczej dopiero i po moich wrzaskach ;)
Tyle, że rano kupił mi w Biedronie przepiśnik to mu się upiekło :)
Zdjęcia na szybko, ale chciałam Wam pokazać to cudo, co prawda kosztuje 30 zł, ale warto było je wydać.











W przepiśniku zgodnie z ulotką:
- 8 przekładek tematycznych, w tym 2 z kieszonką, na luźne przepisy i zapiski
- tytuły przekładek: Sałatkowy Ogród, Kraina Zup, Obfity Posiłek, Słodkości, Od Wielkiego Święta, Specjały Pani Domu
- 336 stron na przepisy
- przelicznik miar i wag
- 16 przepisów z Kulinarnego Bloga Roku 2011
- 6 wzorów do wyboru

Może komuś się spodoba - to od razu rzuciłam garść informacji, bo dziś jedziemy na wieś, a tam internetu nie ma :) 

Miłego weekendu!
Buziaki!
Monika 

21 komentarzy:

  1. nie ma jak biedronka:-) cudna ta Twoja zdobycz z podziękowaniem dla Grzesia;-)
    http://otulenibiela.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. zakupiłam identyczne 2 przepiśniki i mam zamiar podarować mamie oraz siostrze już na święta jako dodatek do prezentu, ale ciii.... żeby się nie wydało ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No naprawdę jest przecudny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana ja wczoraj kupilam z tej serii czerwony dla mamy;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O świetny, a tyle w nik bajerów, że chyba wart tej ceny :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam ten przepiśnik na ulotce ale jeszcze nie w rzeczywistości. Naprawdę jest boski! Chyba dziś zakupy zrobię w biedronce;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja, ja własnie szukam czegoś takiego na przepisy na prezent dla mojej Mamy, ona uwielbia trzymac przepisy. Wczoraj widziałam nawet jeden w pobliskiej księgarni, ale był bardziej klasyczny:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja byłam w trzech biedronkach i w żadnej nie było tego z babeczkami ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ten mąż Cię rozpieszcza!!!!! Piekny przepiśnik dostałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  10. super, też chcę :) czemu ja tak rzadko zaglądam do Biedrony?????????? :( pewnie już nie ma :)
    a dary losu od lubego zawsze fajne :)
    a u mnie też dary, bo świąteczne candy, więc Cię zapraszam :):):)
    miłego niedzielnego leniuchowania :):):)
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  11. I mnie zachwycił ten przepiśnik. Kupiłam taki sam córce, która dopiero się uczy gotować mimo swoich 19 lat. Jest bardzo praktyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale piękny przepiśnik... też bym taki chciała..chyba trzeba wybrać się do biedronki może jeszcze będą! oby.. pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo efektowny przepiśnik:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. przegapilam...nie wiedziala...
    przepisnik super!
    mąż jeszcze lepszy!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie w jednej Biedronie już ich nie było :( Ciekawe czy jeszcze uda mi się go gdzieś dostać...

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam..Chciałabym kupić taki Przepisnik Prosze o kontakt : eithK@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam, mogę odsprzedać jeden przepiśnik ten z Masterchef. Jeśli ktoś byłby zainteresowany, to wystawię go na allegro. Moj nr gg 49408938

    OdpowiedzUsuń
  18. Cześć dziewczyny! przepiśniki są już dostępne w księgarniach i na allegro, poszukajcie bo na prawdę warto! sama kupiłam dwa :) :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i poświęcony czas. Zapraszam do dalszego obserwowania moich zmagań z wymarzonym M :)