poniedziałek, 24 kwietnia 2017

Z tęsknoty za ciepłem...

Tak mnie ta nasze zimowa wiosna nastroiła refleksyjnie :) Zatęskniłam za ciepłem, za ukwieconym balkonem... No gdzie to ciepło? Nie pamiętam żebym w kwietniu musiała odkopywać się z takiego śniegu :) Dlatego postanowiłam odszukać zdjęcia mojego balkonu z ubiegłego roku, bo przecież aktualnych to nie ma ;) Nie był on idealny, wręcz przez moje życiowe zawirowania zaniedbany, ale kwiaty kwitły cudnie, co jakoś maskowało te niedoskonałości :) Musieliśmy założyć jakąś osłonę na balustradę, bo nasza Gabrynia spokojnie mieściła swoją pupkę między tralki i było to wręcz konieczne, takim sposobem pojawił się biały technoratan. Trawa na podłodze położona została nie bez powodu - płytki wyglądają tragicznie, ale o wymianie to jeszcze mogę pomarzyć, więc je zasłoniłam :) Dzięki temu robiliśmy z dzieciakami pikniki na balkonie - ich zachwytu z jedzenia na dworze nie da się słowami opisać. 






















Stary kuchenny stół mojej mamy przez całe lato nie doczekał się krzeseł - może w tym roku się uda ;)






Stojące na metalowych regałach kwiatki miały docelowo inne miejsca, ale psy i koty sąsiadów zmusiły mnie do wniesienia ich na balkon, bo inaczej długo by nie pożyły :)




Udało mi się pobrać zaczepki od pelargonii, które postanowiły ze mną przezimować, teraz trzeba je tylko wsadzić i czekać aż zakwitną :) Mam nadzieję, że ciepło szybko do nas wróci i będziemy mogli się cieszyć z naszych ukwieconych balkonów i ogrodów :)
Czego sobie i Wam życzę :)


Miłego tygodnia!
Buziaki!
Monika


38 komentarzy:

  1. Ale dobrze zrozumiałam, że to są zdjęcia z ubiegłego roku z kwietnia...? czy lata?
    Nie pamiętam już jak było zielono o tej porze w tamtym roku, ale chyba faktycznie było cieplej... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lato :) Chyba lipiec, bo kwiatki już spore, ale tak cieplej było w kwietniu ubiegłego roku - no na bank nie odkopywałam się z zasp ;)

      Usuń
  2. Piękne kwiaty a balkon super, to taras będzie. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny balkon z tymi cudnymi kwiatami! Kwiecień poprzeplatał tak zimowo tegoroczną wiosnę, miejmy nadzieję, że od maja będzie juz ciepło. Pikniki w takim otoczeniu musiały być świetne:) tez udalo mi sie przezimowac pelargonie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki ładny balkon! I jak słonecznie, letnio, kwieciście. Nie to co aktualnie za oknem. Tęskno za ciepłem...
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Duzy balkon. Sztuczna trawka jak najbardziej i na tle kolorowych ladnych kwiatow prezentuje sie przyjemnie , nawet ladniej niz gdyby byly plytki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba ta sztuczna trawa, a kwity przepiękne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały balkon :) kwiaty pięknie go ozdabiają :) rewelacyjnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo unikalny. Pięknie urządziłaś balkon. :))

    OdpowiedzUsuń
  9. kiedy nowy wpis??? zaraziłam Twoim blogiem moją sąsiadkę..czekamy na nowy WPIS.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hallo gdzie jesteś?

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie wróciłam z wakacji w Polsce i zauażyłam tam wszechobecne czerwone pelargonie! Jakie przepiękne! Aż żałuję, że ich sobie nie przywiozłam do uk:(

    OdpowiedzUsuń
  12. zajrzałam do Ciebie i widze,ze nie tylko mnie brakuje nowych wpisow...mam nadzieje,ze wkrótce się pojawi nowy post.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak cudownie masz! Mały raj :D Nie mogę się doczekać aż dostanę kluczę do własnego mieszkania z balkonem i też planuję zrobić z niego "ala ogródek" :D :) pozdrowionka!
    www.anialwowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Może założysz profil na Instagramie, łatwiej go prowadzić niż blog ;)
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  15. Czwarty miesiąc mija a na blogu cisza. Czyżby się tematy wyczerpały?

    OdpowiedzUsuń
  16. KOCHANA SZYBKO PISZ!!!!! nie wiem jaki oowod niepisania Twojego jedt,ale wiem,ze tesknie!!!!!!!!

    zdrowka i zlitowania sie nade mną....mam swoje upragnione mieszkanie,nie zaden apartament,ale niewazne.poyrzebuje Twoich porad.Ana

    OdpowiedzUsuń
  17. Zachodzę w głowę, co się wydarzyło, że przestałas pisac. Czy dzieci nie pozwalają, czy mąż jest zbyt absorbujacy? A może coś innego.... Czekamy na wpis.

    OdpowiedzUsuń
  18. Hello Monika jesteś tam? Napisz cokolwiek...
    Tęsknimy !

    OdpowiedzUsuń
  19. Monika ODEZWIJ SIĘ KOBIETO,daj znak,ze żyjesz!

    OdpowiedzUsuń
  20. Co oznacza powyższy wpis, ktoś wie?

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie skomponowany taras, wyszło bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Solidnie napisane. Pozdrawiam i liczę na więcej ciekawych artykułów.

    OdpowiedzUsuń
  23. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. e9101cd9e930b2c07d199a03cbb470b3
    website kurma
    numara onay
    sms onay

    OdpowiedzUsuń
  24. Thank you for your explanation, very good content. 1344a8ee3bc03a5791c84513104c11ec
    define dedektörü

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i poświęcony czas. Zapraszam do dalszego obserwowania moich zmagań z wymarzonym M :)