poniedziałek, 24 kwietnia 2017

Z tęsknoty za ciepłem...

Tak mnie ta nasze zimowa wiosna nastroiła refleksyjnie :) Zatęskniłam za ciepłem, za ukwieconym balkonem... No gdzie to ciepło? Nie pamiętam żebym w kwietniu musiała odkopywać się z takiego śniegu :) Dlatego postanowiłam odszukać zdjęcia mojego balkonu z ubiegłego roku, bo przecież aktualnych to nie ma ;) Nie był on idealny, wręcz przez moje życiowe zawirowania zaniedbany, ale kwiaty kwitły cudnie, co jakoś maskowało te niedoskonałości :) Musieliśmy założyć jakąś osłonę na balustradę, bo nasza Gabrynia spokojnie mieściła swoją pupkę między tralki i było to wręcz konieczne, takim sposobem pojawił się biały technoratan. Trawa na podłodze położona została nie bez powodu - płytki wyglądają tragicznie, ale o wymianie to jeszcze mogę pomarzyć, więc je zasłoniłam :) Dzięki temu robiliśmy z dzieciakami pikniki na balkonie - ich zachwytu z jedzenia na dworze nie da się słowami opisać. 






















Stary kuchenny stół mojej mamy przez całe lato nie doczekał się krzeseł - może w tym roku się uda ;)






Stojące na metalowych regałach kwiatki miały docelowo inne miejsca, ale psy i koty sąsiadów zmusiły mnie do wniesienia ich na balkon, bo inaczej długo by nie pożyły :)




Udało mi się pobrać zaczepki od pelargonii, które postanowiły ze mną przezimować, teraz trzeba je tylko wsadzić i czekać aż zakwitną :) Mam nadzieję, że ciepło szybko do nas wróci i będziemy mogli się cieszyć z naszych ukwieconych balkonów i ogrodów :)
Czego sobie i Wam życzę :)


Miłego tygodnia!
Buziaki!
Monika


7 komentarzy:

  1. Ale dobrze zrozumiałam, że to są zdjęcia z ubiegłego roku z kwietnia...? czy lata?
    Nie pamiętam już jak było zielono o tej porze w tamtym roku, ale chyba faktycznie było cieplej... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lato :) Chyba lipiec, bo kwiatki już spore, ale tak cieplej było w kwietniu ubiegłego roku - no na bank nie odkopywałam się z zasp ;)

      Usuń
  2. Piękne kwiaty a balkon super, to taras będzie. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny balkon z tymi cudnymi kwiatami! Kwiecień poprzeplatał tak zimowo tegoroczną wiosnę, miejmy nadzieję, że od maja będzie juz ciepło. Pikniki w takim otoczeniu musiały być świetne:) tez udalo mi sie przezimowac pelargonie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki ładny balkon! I jak słonecznie, letnio, kwieciście. Nie to co aktualnie za oknem. Tęskno za ciepłem...
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Duzy balkon. Sztuczna trawka jak najbardziej i na tle kolorowych ladnych kwiatow prezentuje sie przyjemnie , nawet ladniej niz gdyby byly plytki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba ta sztuczna trawa, a kwity przepiękne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i poświęcony czas. Zapraszam do dalszego obserwowania moich zmagań z wymarzonym M :)