środa, 19 kwietnia 2017

Świąteczne akcenty w kuchni

W kuchni królują wiosenne pastele i różane akcenty. Jak przy okazji każdych świąt obiecuje sobie, że nic nie dokupuje, ale oczywiście się złamałam, bo były śliczne pastelowe jajeczka i piękne zajączki :)
No ja się chyba nigdy nie zmienię, ale chyba już taki mój urok ;)
Przepraszam za jakość zdjęć, ale pogoda nie chciała ze mną współpracować, albo wychodziły za ciemne albo prześwietlone :) Chociaż dobrze, że zrobiłam je w poniedziałek, przynajmniej zza okna nie straszy śnieg ;)










Pastelowe jajka kupiłam w sklepie Kik.




















Pod koniec ubiegłego roku kupiliśmy nową kuchnię gazową, ale tym razem z elektrycznym piekarnikiem. Poprzednia miała piekarnik gazowy, który doprowadzał mnie do szału przy pieczeniu czegokolwiek, więc z radością oddałam teściom ich zakup :)

















Od dłuższego czasu jednym z moich ulubionych sklepów jest English Home, co zresztą widać po tym co stoi na półkach ;) Patera skradła moje serce i jak wszystko, co pochodzi z tego sklepu kupiłam w ramach promocji lub wyprzedaży, za dużo niższą cenę. Polecam nie brać tam za dużo pieniędzy, bo tragarz będzie niezbędny ;)
Pan mąż powiedział, że spróbujemy sami taką paterkę zrobić, jak się uda zrealizować pomysł, to Wam oczywiście pokażę :)




Mam nadzieję, że śnieg zginie i to szybko, bo odkopywanie się z zasp nie jest moim ulubionym zajęciem, chociaż muszę przyznać, że rewelacyjna siłowania i to za darmo ;)


Miłego dnia!
Buziaki!
Monika

14 komentarzy:

  1. ślicznie , patera cudna! mi sie taka marzy , jestem fanką filizanek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne dekoracje, marzę o takiej kuchni!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dekoracji nigdy za dużo:). Ja jakoś nie mogę się rozstać z piekarnikiem gazowym, bardzo dobrze mi się z nim współpracuje. Pozdrawiam cieplutko:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że kuchnia jest w dalszym ciągu upiekszana:) Tworzysz wspaniały klimat we wnętrzach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie.Pastele rządzą :-) Wiosenka w domu, bo za oknem tragedia niestety.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne, pastelove dekoracje świąteczne! Wspaniale zmieniasz tę kuchnię dzięki dekoracjom i ozdobom:) kuchnia jest coraz piękniejsza! Zakupy udane, ładnie sie prezentuja i dodatkowo są w kuchni bardzo potrzebne:) Patera cudna:) Czekam z niecierpliwością na waszą realizację:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna kuchnia. Dzięki dodatkom taka kobieca i delikatna. A pastelowy róż uwielbiam. Pozdrawiam serdecznie ;).

    OdpowiedzUsuń
  8. Tych pasteli to raczej nigdy dość! :)
    Pozdrawiam serdecznie już po świętach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne wnętrze, niesamowicie podobają mi się pomieszczenia urządzone w tym stylu. Jestem w trakcie remontu mieszkania i planuję zaaranżować kuchnię w podobny sposób. Oprócz nowych mebli bardzo cieszę się z możliwości zakupu garnków firmy wmf polska.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uwielbiam takie dekoracje, również urządzam kuchnię w ten sposób. Oprócz świątecznych dekoracji ważne są również prezenty na święta. Ja osobiście bardzo lubię dostawać prezenty w postaci sprzętu AGD lub akcesoriów do kuchni. Akurat niedawno miałam remont w kuchni oraz kupiliśmy wraz z mężem nowe meble do kuchni, więc takie wyposażenie w postaci akcesoriów kuchennych na pewno mi się przyda. Dlatego też mój mąż na pewno wie, że ucieszę się z prezentu w postaci na przykład nowej patelni itp. Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy wpis. Projekt wnętrza powinien podobać się przede wszystkim właścicielowi domu czy mieszkania. Ja akurat miałam już remont kuchni i teraz kupuję różnego rodzaju sprzęt AGD oraz akcesoria kuchenne. Ostatnio kupiłam sobie nawet odkurzacz pionowy i jestem z niego bardzo zadowolona. Dzięki niemu moja kuchnia zawsze jest zadbana i czysta, nawet kiedy dużo gotuję w weekend.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się z komentarzami. Dlatego warto zastanowić się nad skorzystaniem z usług profesjonalnego studia wnętrz. Właśnie takie studio wnętrz na podstawie ustalonych wytycznych oraz specyfiki pomieszczenia przygotowuje indywidualny projekt, który w efekcie trafia do realizacji. Studio wnętrz zajmuje się się projektowaniem, produkcją, przewozem oraz montażem nowoczesnych i stylowych mebli. Myślę, że jest to bardzo wygodne rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  13. No a ja swojej żonie na prezent postanowiłem kupić piekarnik. Moja żona bardzo lubi gotować i ucieszyła się ze swojego nowego prezentu. Jest to piekarnik elektryczny z termoobiegiem 3D i wyświetlaczem LED. Myślę, że jest z niego bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i poświęcony czas. Zapraszam do dalszego obserwowania moich zmagań z wymarzonym M :)