czwartek, 26 listopada 2015

Czwartkowe zakupy

Kochani!
Dziś tak na szybko, bo może kogoś zainteresuje nowa oferta Biedronki.
Kolejny raz czuje się zaskoczona świątecznym asortymentem, więc kupiłam to i owo ;)
A raczej kupił pan mąż, bo ja solidaryzuje się z dziećmi w chorobie - dziś osiągnęłam nowy lewel, bo ledwo słyszę co się do mnie mówi ;) Na poprawę humoru dostałam kwiatuchy :)




 Dokupiłam sobie fioletowe i czerwone poszewki - moja świąteczna kolekcja się rozrasta ;)




Tym razem wybrałam czerwone poduszki na krzesła - w ubiegłym roku miałam szare, ale jedna z nich uległa trwałemu uszkodzeniu ;)
P.S. U nas powoli robi się czerwono :)






Dywaniki z motywami świątecznymi do różnych zastosowań - głównie dla dzieciaków, bo jak je tylko Mikuś zobaczył to od razu zamówił dwa koło łóżka :)








Wracam do gotowania obiadu, bo zaraz się głodomory odezwą ;)

Miłego dnia!
Buziaki!
Monika

14 komentarzy:

  1. Same cudeńka;)
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Super łupy:) też dopadł mnie biedronkowy szał zakupowy:) kupiłam poszewki dla siebie w tym tą czerwoną co Ty masz i kilka dla mamy:) a dywaniki też widziałam są cudne... może jeszcze wpadnę kupić Kacperkowi:) buziak:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie dorwać takie fajne dywaniki?

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te poszewki! :) Czas odwiedzić biedronkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne te poduszki na krzesła, chciałabym takie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I znowu świetne zakupy:) U mnie też sie troszkę zaczerwieniło:)
    ściskam kochana cieplutko i zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam asortyment i bardzo podoba mi się :) Udane zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki kochany pan mąż! :-) Oczywiście okazujesz, jak doceniasz takie gesty, prawda? :-))
    Jutro biegnę do Biedronki.
    Pozdrawiam. Ola Sz.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ty to masz dobrze z tym swoim mężem i jego wyprawami do Biedry ;) U mnie niestety jest tylko "mała" B. i tych najlepszych rzeczy nigdy nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  10. super dywaniki :)

    konkurs i recenzje--> http://twosistersbloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne,bardzo świąteczne:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. O jakie fajne poszewki :). Muszę sprawdzić w najbliższym czasie ofertę Biedronki. Właśnie kupiłam sobie nowy komplet bardzo wygodnych poduszek marki Tempur https://senpo.pl/producer/tempur/ i zastanawiam się nad ich dekoracją. Razem z takimi poszewkami będą z pewnością doskonałą ozdobą mojej sypialni :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i poświęcony czas. Zapraszam do dalszego obserwowania moich zmagań z wymarzonym M :)