środa, 5 marca 2014

Wiosenne Candy!

Dziś zapraszam Was na moje wiosenne candy :)
To takie moje podziękowanie za to, że jesteście :) Dziękuję Wam za to, że do mnie zaglądacie i znajdujecie czas na napisanie kilku słów :) 
Cukierkami tym razem będą babeczkowe kuchenne "przydasie" ;)

***

Nowego właściciela, a raczej właścicieli - bo nagród jest dwie - szukają:

Nagroda numer 1

- książka kucharska "Babeczki - Życie z babeczką nie jest złe"
- zestaw czterech podkładek z H&Y




Nagroda numer 2

- zeszyt z babeczkowym motywem
- zestaw czterech podkładek z H&Y




A to kilka ujęć zawartości książki z przepisami na babeczki...










Tak bardzo mi się spodobała, że musiałam ją kupić, chociaż wiedziałam, że nie będzie dla mnie :)
Można w niej znaleźć przepisy na każdą porę roku i okazję oraz świetne porady dotyczące dekorowania  gotowych wypieków :)


 Aby wziąć udział w Candy należy:

1. Zostawić komentarz pod postem
2. Umieścić poniższy banerek z aktywnym linkiem na swoim blogu
3. Zostać obserwatorem bloga
4. Anonimki proszę o podpisanie się i pozostawienie maila



Zapisy trwają do 31 marca do godziny 24


Po cichutku liczę, że cukieraski będę się Wam podobały :)

Serdecznie zapraszam!
Buziaki!
Monika


106 komentarzy:

  1. Mam nadzieje,że będę pierwsza przed konkurencją,która widząc mnie już nie stanie w kolejce:)))A że ostanio u mnie wypiek babeczek,chętnie stanę się właścicielką tego candy:)Co do babeczek-dowód że pięke na moim blogu:)Tym bardziej,że teraz na mnie kolej jeśli chodzi o wygraną:)))A więć już właściwie candy roztrzygniętę:)))Buziaki Monika i dzięki za nowe cudowne candy i za miłe słowa o nas:)))Piszę to bo wiesz trochę wazeliny też musi być:))))Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwatorem już jestem, banerek znajduje się już na właściwym miejscu zatem staje do kolejki:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też ustawiam się w kolejce może mi się uda ,pozdrawiam Ewa:-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Również dumnie stanę w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem czy blogi kosmetyczne też maja szansę na wygraną, ale jestem tak zauroczona, że spróbuję :)

    Obserwuję jako Testerka
    Baner na blogu: http://moj-kosmetyczny-punkt-widzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. chętnie zgłoszę się do zabawy :)
    http://myszowenowinki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastyczna książka chętnie się zapisuję . Pozdr

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, czy nam się spodobają, ja po zobaczeniu tej książki zaczęłam krzyczeć wow, a Maja przychodzi i mówi tak "co tam mamusiu znów wygrałaś cukieraska", mówię Ci uśmiałam się :). Oczywiście stoję w kolejce po nagrodę nr 1
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No chyba nie muszę dodawać, że kocham babeczki pod każdą postacią:)

      Usuń
  9. Jestem, ustawiam się :) uwielbiam babeczki i jeść i robić ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. to i ja się ustawiam to super byłoby wygrać jedną z tych nagród:) babeczki uwielbiam ja, mój synek i łakomczuch mąż:) buziak

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się z wielką chęcią:)
    Uwielbiam piec i mam bzika na punkcie tego typu rzeczy:) Chociaż zeszyt z zestawu 2 posiadam, dlatego oczy mi uciekają w stronę książeczki z przepisami:))
    Także stoję w kolejce po zestaw nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również z miłą chęcią się zgłoszę:)
    Obserwuje jako Megi
    Banner :http://duszy-czar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczywiscie ja też się zgłaszam po takie cukieraski Moniko:)))
    Przyjemnego wiosennego dnia życzę
    Marysia

    OdpowiedzUsuń
  14. po takie cukierasy to z przyjemnością stanę w kolejce :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również zgłaszam się :) Z przyjemnością podczytuję Twojego bloga, pozdrawiam. Ela - ekinasz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Staję i ja w kolejce :)
    banner na: cardamomma@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. słodkie to candy :) a ja kocham słodycze więc nie może mnie tu zabraknąć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. super, candy any dietowe chyba :)
    pozdrawiam agnieszka_pel@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce..

    Pozdrawiam,
    http://fantazje-kwiatowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się i ja:)
    http://isthemagichereforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj, podobają się i to bardzo :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. No pewnie że się podobają!:) Bardzo chętnie się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję od jakiegoś czasu różne blogi na temat urządzania mieszkań i shabby chic i tego też mam w ulubionych zakładkach. Powoli zaczynam zmieniać swoje M i dziękuję za inspirację:) Zapisuję się w kolejce - początkująca Anonimka Anka - anka_70@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. ustawiam się i ja:)
    martyna69@go2.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. wpisze się i ja
    anonimek co prawda ale chyba się skuszę i założę bloga
    mulinka5656gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. I ja sie dopiszę, też chcę!
    http://barbaratoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Z przyjemnością dołączam :) pozdrawiam serdecznie
    http://justmycraft.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  28. ja też! ja też! nie ma to jak babeczki dla babeczki :) cieszę się że tu trafiłam, nie tylko ze względu na cukierasy, ale przede wszystkim na śliczne wnętrza. Z przyjemnością zostanę :) Pozdrawiam, Basia

    OdpowiedzUsuń
  29. ustawiam się i ja z ochota , od dłuższego czasu już podczytuję :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Zapisuję się :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Babeeczkiii...! Już mi ślinka leci. Czekam na losowanie:)
    Dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  32. jakie babeczkowe cudne słodkie cukiereczki :) zapisuje sie na słodko :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  33. No mało co aby mi umknęła zabawa:)
    Spróbuję szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak tu kolorowo:) Z chęcią się zapiszę na candy i będę aktywniej śledzić:)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja też chcę :) Może tym razem szczęście mi dopisze :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Karola (aries1804@interia.pl)

    OdpowiedzUsuń
  36. U mnie dzisiaj też babeczki na blogu :)
    Z wielką przyjmnością zapisuję się po te słodkości:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo bym chciała takie piękne i smaczne cukiereczki.
    Ustawiam się w kolejce.
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  38. Ponieważ lubię do Ciebie wpadać a dodatkowo uwielbiam babeczki to musowo ustawiam się w kolejce:) Pozdrawiam ciepło:)
    http://decoupajage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja to jestem taka "babeczkowa", że się ustawiam z miłą chęcią w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Oczywiście, że mi się podobają i staję w kolejce i już kolejny raz powtarzam, że ten Twój mąż powinien dla tych naszych Panów "a po co ci to?" prowadzić kursy po których będą sami kupować dla nas. Pozdrawiam. Ila z Mazowsza.

    OdpowiedzUsuń
  41. Prezent w sam raz dla wielbicieli babeczek. Ustawiam się w kolejce do losowania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam się i ja
    Obserwuję jako Kasia S
    Banerek na http://kreatywnamama85.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Czytasz w moich myślach hihi właśnie pomyślałam, że zrobiłabym pyszne babeczki, ale jakie? Jeśli uda mi się wygrać to wybór będę miała duży ;) fruskawka22@wp.pl pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Z przyjemnością się zapisuję i miłego dnia życzę, banerek u mnie na pasku bocznym :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce :)
    obserwuję Twojego bloga i dodałam baner na swoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Chętnie się zapisuję. Lubię słodzić sobie życie. Obserwuję jako Anna Anna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Cudowne nagrody! Z wielką przyjemnością zapisuję się bo uwielbiam babeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Z przyjemnością i ja spróbuje szczęścia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Witaj Monika! Super cukierasy jak zawsze, ustawiam się więc w kolejkę, może tym razem... Pozdrawiam,Ewa
    ekarolczuk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. I ja zapisuję się do zabawy, pozdrawiam :)
    Justyna (jotka83@o2.pl)

    OdpowiedzUsuń
  51. Jejku jakie sliczności,zapisuję sie :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ale fantastyczne babeczkowe nagrody, z chęcią się zapisuję :)
    Obserwuję już od jakiegoś czasu
    Baner na: http://love-yummy-cookie.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  53. nagrody cudne! a na Twoje konkursy to ja już z urzędu się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Hello!
    amazing!
    I like your works! You are very smart! congrats!
    I want to play with you, please enter my name...
    I like No.1.
    http://lapappilon.blogspot.com/
    lapappilon@gmail.com

    with love

    Hugs
    Eva

    OdpowiedzUsuń
  55. Zapisuje sie i ja banerek u mnie www.blogchmurki.blogspot.com zapraszam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  56. Fajne Candy, ustawiam się więc w kolejkę, może coś mi się poszczęści.

    OdpowiedzUsuń
  57. Dopiero co tu trafiłam i już nie odejdę:) piękny blog. Staje zatem w wirtualnej kolejce aby wziąć udział candy:) Małgosia
    margaretka05@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. Zgłaszam się ! <3

    banerek na : greeneyes1901.blogspot.com

    obserwuję jako : Megiii Super Candy !

    OdpowiedzUsuń
  59. Oczywiście, że się podobają. Jak można przejść obojętnie obok takich smakołyków. Wpadłam tutaj przypadkiem, ale na pewno zostanę na dłużej, skoro takimi pysznościami przekupujesz.
    I w losowaniu chętnie wezmę udział. A te marcepanowe ozdoby naprawdę mnie zainteresowały.

    OdpowiedzUsuń
  60. Uwielbiam babeczki to ulubione domowe słodycze mojej rodziny. Z radością zapisuję się do zabawy, pozdrawiam Cię serdecznie i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  61. Piękne candy, z miłą chęcią się zgłaszam:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. My Myszy jesteśmy ogromnymi łasuchami. Mały Mysz chętnie piecze babeczki czekoladowe, ale z przyjemnością poznamy inne pyszne przepisy, dlatego ustawiamy się w kolejce.
    Obserwujemy jako Panna Mysia, a banerek wklejamy na stronie naszego bloga: http://mysia-familia.blogspot.com/p/konkursy-blogowe.html

    Pozdrawiamy, Myszy.

    OdpowiedzUsuń
  63. obserwuje jako futrzak1694
    http://kanwuje.blogspot.com/
    ewcius1991@vp.pl

    same słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Witam Cię serdecznie, dzisiaj trafiłam przez przypadek na twój blog i okazał się bardzo bardzo interesujący, jak do tej pory obserwowałam tylko dwa blogi wnętrzarskie, teraz z wielką przyjemnością będę zaglądać i na Twój . Pięknie wszystko komponujesz, jak zobaczyłam te przepisy na babeczki postanowiłam zostawić komentarz gdyż jesteśmy wielkimi fanami tychże smakołyków i ciągle wyszukuję w necie nowych przepisów. Pozdrawiam Joanna
    joasiasam2@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. Bardzo apetyczne prezenty przygotowałaś !!!
    Z wielką przyjemnością i jeszcze większą nadzieją o "babeczkach" pomarzę.
    Obserwuję - Terenia. Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/.
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  66. Witaj,jak ja kocham babeczki:)W kazdej postaci wiec jak mozna to i ja sie zapisze po te slodkosci.Pozdrawiam serdecznie.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. Zgłaszam się i ja. ;)
    life-of-modeline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Super prezenty! :) nie posiadam bloga, podaję maila asiajedrzejek@gmail.com
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Jeszcze ja :D Bardzo lubię zaglądać do Ciebie,pozdrawiam!
    martagorynia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Jak to się stało ,że jeszcze się tu nie zapisałam ? sama nie wiem , przeciez na Twoim blogu bywam na bieżąco ...
    Ale już się wpisuję i zostawiam banerek u siebie na http://kuzniamaliny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. chetnie zapisze sie, dodalam cie tez do mojej listy blogów zeby tu czesciej zagladac, banerek juz jest :)

    u mnie tez candy - zapraszam

    agnieszka:)

    OdpowiedzUsuń
  72. Witam
    chętnie i ja dołączę do zabawy :) banerek na blogu http://zaczarowanypapier.blogspot.com/ a juz jestem obserwatorem:) jako Natalia F

    OdpowiedzUsuń
  73. Obserwuję i chętnie się zapisuję na te śliczności :) pozdrawiam baner na http://efkakartki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. staję w kolejce i ja :)))
    pozdrawiam i zabieram banerek do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Super ksiażeczka niebanalna takie uwielbiam, ustawiam sie w kolejeczce, spełnione wszystkie warunki w zabawie zgłaszam klubtilda.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  76. Uwielbiam piec babeczki więc z chęcią przygarnęłabym jedną z nagród :) Obserwuję jako Marika, banerek na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Jejku jakie cudne candy, uwielbiam babeczki piec :) Ostatnio nawet wymyśliłam nowe makowe, gdzie masa makowa jak z makowca była w środeczku , mniam :)
    Baner na blogu http://podpiernikowymniebem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Z racji, że jestem babeczkoholiczką :D to się zapisuję :)
    Obserwuję od dawna

    OdpowiedzUsuń
  79. O kurcze, az slinka cieknie! :)
    Zglaszam sie :)

    mniam mniam, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  80. Chętnie się przyłączę do zabawy....fajny blog, zaglądałam - teraz zapisuję na listę czytelniczą... :))
    Banerek też jest....a babeczki chętnie będę prezentować później na blogu....;)
    Pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń
  81. Z miła chęcią stanę w tej długiej kolejce;)
    Obserwuję jako guzikzptelka7
    Jeżeli pozwolisz umieściłam informację na fb o tutaj https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1453694178198057&set=a.1453694261531382.1073741828.100006724650461&type=1&theater
    e mail pola03081993@o2.pl
    Ta książka mnie oczarowała!Ostatnio mam fazę na makaroniki i cupcakes więc oszalałabym ze szczęścia gdyby trafiła w moje łapki;)

    OdpowiedzUsuń
  82. Jej - piękny blog, super candy, ustawiam się w kolejce czekając na małe co nieco.
    Banerek po lewej stronie tego bloga
    http://mysoapandjam.blogspot.com/
    Inne wymagania spełnione.:))

    OdpowiedzUsuń
  83. z przyjemnością zapisuję do zabawy :) Blog już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Witam serdecznie, uwielbiam babeczki i muffinki a na widok tych az ślinka cieknie mmmmmniam. Bloga niestety nie posiadam ale strona dodana juz do ulubionych z pewnoscia zostane na dłuzej a tym samym skorzystam z okazji i z checia wezme udział w zabawie. tu mnie znajdziecie :) zapraszam serdecznie https://www.facebook.com/profile.php?id=100002167119566&ref=tn_tnmn

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skleroza nie boli, wspaniały stojaczek na którym zaprezentowane są nagrody poprostu cudo

      Usuń
  85. super nagrody! chcę i ja:) pozdrawiam, ell
    ellan-p@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  86. ależ mnie długo u Ciebie nie było...
    pooglądałam więc sobie zmian i cuda w Twoim domku...
    Po słodkości oczywiście staję a u siebie... zostawiłam dla Ciebie - odpowiedź ;-)))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  87. Obserwuję jako: darmoszki
    Banner: darmoszki.blogspot.com

    Cudownie byłoby coś wygrać! :) Uwielbiam babeczkowe motywy :D

    OdpowiedzUsuń
  88. Ustawiam się w kolejce :) Obserwuję od dawna jako Ania S. Banerek już jest u mnie na http://plonacemotyle.blogspot.com Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  89. Bardzo tu u Ciebie przytulnie i klimatycznie :D
    a babeczki, kupkejki, muffinki to moja wielka miłość, gdyby udało mi się wygrać jedną z tych nagród, to byłaby dzika radość... :D
    bannerek wisi tutaj: http://greenfrog93.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  90. Spróbujemy szczęścia. Bloga nie prowadzę więc zostawię maila: nina-c@wp.pl. A obserwuję od dawna;o)

    OdpowiedzUsuń
  91. oglądam, oglądam i jeszcze się nie zapisałam, więc chętnie przygarnę te babeczki od super babeczki
    umartyniuk1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  92. Często zaglądam, podziwiam i zostawiam maila: youcan@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  93. obserwuję jako Benia besia
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  94. obserwuję jako: Sylwia Bomba
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  95. zgłaszam się :)
    obserwuję jako: Aqiece
    e-mail: carexaboutxhair@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  96. Zgłaszam się i ja z przyjemnością, troszkę na ostatnią chwilę :)
    Obserwuje jako: nika88
    Dodałam baner u siebie na blogu http://one-more-dress.blogspot.com
    Uwielbiam piec babeczki, więc z chęcią wypróbowałabym nowe przepisy lub chociażby umieściła swoje aktualne w takim cudnym zeszyciku :)

    OdpowiedzUsuń
  97. I ja staje w kolejce :) cudna ksiazka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i poświęcony czas. Zapraszam do dalszego obserwowania moich zmagań z wymarzonym M :)